Драган Томић: Нина – анатомија кучке, део 1.

briga-o-ruzama-zima-1 (7)

Београд, гледано као џунгла на асфалту, поседује разноврсну флору и фауну. Као сваки еко систем, он има своје предаторе и своје преживаре. Како преживари углавном  не представљају претњу, мало ћу се бавити предаторима и то женком предатора, чувеном зајебаном градском рибом, тј Кучком. За потребе текста, даћу јој генеричко име Нина.

Нина настаје у “старим Београдским породицама”, дошлим из редова службе или неког доброг друштвеног предузећа, професора факултета, као резултат спаривања алфа доминатора и “фине градске девојке”, типичне биологије везане за примате и толико опеване у познатим наративима из серијала “Битанга и принцеза”. Атмосфера коју овај пар ствара јесте атмосфера приватног краљевства у коме влада ред и страва. Чизмаш сходно својој неспособности да контролише своје импулсе, агресивно доминира над средином у коју довлачи плен који конзумира. Нема манире али дивљачки јебе и жену баца у транс доминације где се она осећа незадовољно али сигурно. Како цени сигурност више од свега, она трпи његово насиље док у исти мах ужива у користима које добија из живота са њим. Њена примарна биолошка директива је задовољена, безбедност и груб секс, но њој фали “шлиф”, фали јој “култура”. Стога она у својој глави креира наратив хероја-жртве, који јој помаже да не просвира свој мозак његовим пиштољем и ужива да га пасивно агресивно јебе што није културан и што увек кад оду у скуп ресторан он наручује “неко месо”. Она га воли али на свој начин, тако јој наратив који је смислила у глави налаже.
У реалности она се њега плаши али како то не може себи да призна, она то облачи у поштовање из кога извлачи вредност због кога га воли. Јер у њеној глави он је вреднији од ње и стога достојан њене „љубави” која је у стварности страхо-поштовање, тј сам страх. Стога њена комуникација са њим је олимпијада лажи, преваре и скривених значења. Опседнута сопственим не постојањем, та жена се налази у бестелесном стању и стално је принуђена да преиспитује и доказује своје сопствено постојање. То чини кроз компулзивне радње, најчешће кроз маничну потребу да стан одржава стерилно чистим.

Међутим, није она само према себи и њему лажна, она је лажна и према околини, где у приватном краљевству она гради лажну слику о иделаном дому са осталим комшиницама. Тек када мужеви оду на пословни пут, оне могу слободно да ламетирају над сопственим мизерним не постојањем и да уз кафу бљују отров који се у њима накупио кроз године прања чизмашевих ногу, његовог хркања и дугих ноката. Чак и ту она гради хиреархију комшиница, мора да постоји ред у коме ће она играти фигуру краљице, јер једино ако је краљица она може да поднесе своје не-постојање.

Он са друге стране, ужива исто у контроли коју има, ужива у статусу који поседује и себе сматра успешним и исправним. Он је постао неко и постигао у свом животу. У том чаробном свету кога је подигао са 10 прста, он је Бог и врло често батина. Он је стуб, он је Атлас тог универзума. На њега увек може да се рачуна, он праведни бранилац жене и детета. Он је право мушко. Као и мама и тата гради хиеархију у којој је доминантан и он ужива у томе. Природно је.

Природно њих двоје добијају дете и како је рођена девојчица, док је још у инкубатору, она као дете тих супер фантастичних људи мора да се разликује од остале деце, не сме да има просечно име, њу чека много посла и мора да носи посебно име…

Нина.

Нинина мајка, као свака жена, вођена је хипергамијом, тежњом да пронађе генетски нај исправнијег и статусно високо позиционираног мушкарца. Она даје своју лепоту и сексипил у замену за статус, гене и материјална добра која очекује од свог партнера. Метода коју користи приликом бирања партнера је биолошка, уграђена у њене гене кроз стотине хиљада година вуцарања по пећинама где се њен њух за мужјаком са највише тестостерона изоштрио до нивоа савршенства. Стога њен партнер је баш такав, агресиван и доминантан, лишен емпатије. Психопата, који у својој глави држи визију света каква је постојала пре 100.000 година. Слику дивљине у којој постоје само предатори и плен и он је предатор. Код њега, само сила има значај, само акција има вредност, само дела се рачунају док речи немају никакво значење. Зато их и не користи. У његовом краљевству се комуницира тишином и погледом, очима и ушима али не и устима. Као прави предатор, он цени тишину док се прикрада плену, он цени поглед којим лако уочава плен кога онда граби и жедере. Једини пут када изусти реч је кад урликне пре него што закоље, и то ради како би самом себи честитао на успеху.

Нина, губи невиност оног момента када је отворила очи по први пут. Она у мајчином лицу, види амбивалентан израз лица, јер мајчински инстикт је у конфликту са страхом од мужа. У малој Нини то аутоматски активира р-селектовани мод у генима. У р селектованој причи, биће се рађа у нестабилној околини, сходно томе оно мора што пре да одрасте како би преживело, што пре оно мора да престане да буде дете јер бити дете значи бити немоћан и слаб и самим тим значи бити храна за предатора. Стога њен мозак, успоставља синапсе тако да се не замара са стварима које не користе опстанку, већ само на оно шта конкретно доноси резулат и корист на најоптималнији могући начин.Због тога, она је генетски предодређена да оптимизује своје постојање, тако што ће калкулисати константно како да на најефикасниј начин обезбеди себи ресурсе за живот са што мање утрошене енергије.

Оптимизација и конзервација јесу прве директиве које се уписују у њен мозак, јер једино тако, она може да преживи у непријатељском и непредвидивом свету.

У првој години, Нина као беба расте уз мајку која има амбивалентан однос према њој. Са једне стране, Нина чини мајку вреднијом за мужа, он има још један трофеј да обеси на зид поред њене главе. Стога, Нина је корисна за њу. Међутим, Нина је такође и алат, са којим она може добити већу аутономију од мужа, јер је поред тога што му је жена, она је сад и мајка. Мала Нина тако постаје ствар са којом се може уцењивати муж да да још. Може али не значи да хоће. Шта ако их избаци на улицу? Он је ипак моћан и вреднији од ње и мале Нине? Не не, не може се ићи директно, мала Нина мора бити тренирана да манипулише, она мора да се увуче њему под кожу, једино тако њих две ће моћи да га контролишу и самим тим једино тако она, мајка, ће моћи да освоји слободу и поврати своје постојање. Кроз ћерку, која постаје татина мезимица, мајка ће добити слободу. Још док није научила да говори ,Нина је добила огромну улогу у животу, да буде контролни механизам који ће обезбедити бољитак за мајку. У том моменту, њена личност, која почиње да се гради и развија, губи слободу и почиње да се развија плански са циљем који није њен.

Мајка тада, да би је учинила привлачном оцу, креће да је одбацује од себе, како би је што јаче везала за оца док са друге стране креће да је васпитава тако да она без поговора слуша сваку њену наредбу. Јер једино ако је контролисана од стране мајке, мајка ће бити заштићена од мужевљевог гнева.

Стога, Нина не само што мора да буде вредна оцу као ЊЕГОВА ћерка, она мора да буде светли пример свакоме, она мора да буде тотем породице којој ће се спољни свет дивити. Стога је Нини намењена улога-даме тј госпођице. Културне, образоване, која добија само најбоље јер је најбоља и очекује да добије само најбоље јер је вредна само зато што постоји. Тј зато што је ЊИХОВА. На овај начин, Нина постаје симбол, објекат којим се демонстрира доминација, успех и вредност родитеља. Она постаје штит и бранитељка части породице. Међутим, Нина са оваквим програмирањем такође, гарантује материјалну стабилност породице. Наиме, високи стандарди и очекивања која су уграђена у њу, гарантују да ће она за партнера бирати некога ко има још више од ње и на тај начин породична имовина, неће бити оштећена. Тачније, мајчино материјално богатство стечено вагином, ће остати нетакнуто јер неће морати да га дели са ћерком. На овај начин, њена природно урођена хипергамија, постаје хипергамија на стероидима.

Тако, пре него што је научила да говори, Нина је постављена на пут који води само у једном правцу- њеном самоуништењу.

Наставиће се…

Advertisements

Ако мене питате...

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s