Бранимир Марковић: Исламохипокризија

       (коментар на текст Александра Ламброса „Страх“)

По чему је нетолеранција Католичке цркве, екстремних протестанстких проповедника (рецимо оних који би да, заједно са Ционистима, сруше џамију Ал Аксу, да би „убрзали“ Армагедон), православних љотићеваца или јеврејских фундаменталиста у Израелу боља од муслиманске?

Коштуница је уставно прокламовао двогубу заједницу „спољашњу државу“ срБског (православног) народа и „унутрашњу државу“ (у држави) „свих грађана Србије“. По узору на можда баш Израел, Ламбросов  идеал  – клерикалну  државу у којој је уставно нормиран „јеврејски карактер земље“ уствари припадност јудаистичкој религији, а не-јудаисти живе у „унутрашњој држави“ свог „цивилног друштва“  гета Западне обале препуштени имамима и другим екстремистима, након што им је држава љубазно избомбардовала чак и школе под заштитом УН.

Овде имате посла с нечим што је изван политике и изван разума. Нечим заиста одвратним што забија клинац у све ваше удобне левичарско-десничарксе претпоставке а ваша наивност помаже да се ватра распламсава.

Овде имате посла с нечим што је изван политике и изван разума. Нечим заиста одвратним што забија клинац у све ваше удобне левичарско-десничарксе претпоставке а ваша наивност помаже да се ватра распламсава.

ὑπόκρισις (hypokrisis)  значи „глума“. „Хипокрит“ у античкој Грчкој је био појам за глумца односно особу која намерно заварава друге.[i]

Jedino što me šokira više od vašeg šoka je vaša glupost.“ Написа „најутицајнији србијански блогер“ поводом масакра у Паризу[ii] у најновијем од десетина антиисламских памфлета. Онај који ладно Израел у којем је законом забрањено да се декларишеш као Израелац представља као образац либералне државе[iii]. И ја сам шокиран – вашом глупошћу ако поново прогутате његова срања. И бројних њему сличних кобајаги политички некоректних, кобајаги десничара и кобајаги либерала. Ево како се наци говна  увијају у либералну обланду.

Poruka jučerašnjih ubistava (u sred bela dana, u Parizu, što nekako nije isto kao u sred bela dana u Islamabadu recimo, ili Damasku, jer tamo je to lokalni običaj…) je politička i simbolična. Bio je to masakr FUNDAMENTA naše civilizacije, ili prosto rečeno civilizacije – slobode govora.“

Слажем се да је слобода говора фундамент наше цивилизације, међутим „моја“ цивилизација није она у којој масакр над карикатуристима „nekako nije isto“ као кад погине невино арапско дете пролазник „tamo (где)je to lokalni običaj„. КОЈИ наци КРЕТЕН!!! А „оно“ за Дамаск, главни град Сирије, је и бисер глупости, стереотипа и необавештености, уобичајен за аутора.

У „мојој“ цивилизацији људски животи нису рангирани – 1 амерички војник = 5 израелских цивила = 10 француских карикатуриста = 100 деце босанских муслимана или 1000 силованих муслиманки = 10 000 православних органа убијених на Косову у сличном грађанском рату < милијарда безвредних муслиманских живота „tamo (где) je to lokalni običaj„…

Штавише, кључна разлика између „моје“ и „њихове“ цивилизације је однос према појединачном људском животу. У „њиховој“ је јако јефтин. Па и данас није тежиште фејсбукачких и слични расправа на дванаест побијених ненаоружаних жртава, него на  теоријама завера ко их је уствари убио, уз основну идеју да су то и заслужили. Или – да „они други“ заслужују исто и још горе, па „ми“ треба да престанемо да се понашамо на „наш“ начин и да решимо проблем тако што ћемо да постанемо исти ко „они“. Добро позната срБска редакција усташтва – Стокхолмски синдром на Јасеновачки начин.

Иако и сам написа да “ … nikad ne znaš kad možeš da iskoristiš pobunjenike protiv režima, režim protiv pobunjenika, šite pored sunita i sunite protiv šita i šta ti ja znam koga protiv koga i zbog čega … barela nafte, približavanja kaspijskom regionu, odcepljenju nečega, prodaje naoružanja, XYZ čudesa i kombinacija“ као да просто није способан да сабере 2 и 2 чак и кад сам постави једначину.

Ironično-simbolično, to je krenulo upravo iz Francuske. Prosvetiteljstvo, Volter, Didro, Monteskje … znače li vam šta ta imena? „Ljudi nikada neće biti istinski slobodni sve dok se poslednji kralj ne obesi crevima poslednjeg sveštenika“ (Didro). E, u tome su temelji naše slobode.“ Опет тачно, ал опет му џабе.

Да ли се исламски фундаментализам може победити противничким фундаментализмом? Ако желиш да победиш у рату, прво дефиниши ко ти је (све и уствари ) противник.

У протеклих четрдесетак година од урушавања, па рушења Пакса Американа, светског поретка слободних нација што је (поредак, не рушење које је „Ironično-simbolično …“  поново krenulo из Немачке) „Ironično-simbolično …  krenulo upravo iz Francuske“ импозантан број дотада стабилних, уређених и чак просперитетних (прва беше „Швајцарска Леванта“ – Либан) држава уређених у „французком духу“ уништен је истом методом  („šta ti ja znam koga protiv koga i zbog čega … barela nafte,…  odcepljenju nečega, prodaje naoružanja..“) –диригованим сукобом клерикализама. Тек нестанком националних држава у масакрима и разарањима грађанских ратова настали су „lokalni običaji„. Крајње је лицемерно у земљи Јасеновца, Братунца, Сребренице и Сарајева у ком  снајперисти „једне стране“ пуцају на мирне антиратне демонстранте којима „спонтано“ други истог момента деле оружје, оптуживати друге за „локалне обичаје“.

А о лицемерју је реч –  „nemam dilemu koju biste netoleranciju izabrali da ste prinuđeni da birate?“ По чему је нетолеранција Католичке цркве, екстремних протестанстких проповедника (рецимо оних који би да, заједно са Ционистима, сруше џамију Ал Аксу, да би „убрзали“ Армагедон), православних љотићеваца или јеврејских фундаменталиста у Израелу боља од муслиманске? Сем по две ствари повезане само с њиховим „противницима“ – снази остатака либералне државе која им не дозвољава да некажњено дивљају и остацима економске снаге довољним да не превагне тотални очај и незнавеност коју сви клерикализми систематично негују у становништву.

Заједничко свим тим  урушеним веома разноликим државама беше начелно и законски утемељен принцип јединства веома разноликог становништва и практична забрана конфесионалних и културолошких колективних ексклузивизама и привилегованости.  Снагом а често и голом  присилом (кад се мора) држава каква је (још увек) данашња Француска или какве беху покојне Југославија, Ирак, Либија, Либан или Сирија. И Украјина…

Без те просвећене присиле  видели смо шта се дешавало тијеком распада обеју Југославија … и МИ у Илирику неког расистички да оптужујемо за „локалне обичаје“?!

Хрватско друштво је (и) данас дубоко клерикално, заједница је подељена између појединаца који се држе либералних и антифашистичких прокламација, (показало се фраза) у Уставу нејаке државе „ко пијани плота“ и католичке „унутрашње државе“ – „цивилног друштва“ под контролом клерикалаца и крижара, „ветерана домовинског рата“ јачих и од Устава. „Принцип католичког надзирања на свијет и живот ваља уносити свуда. .. и у школи и у парламенту, једнако као у приватном и јавном животу...[iv]наложише још 1924. Федерација БиХ идентично је устројена у исламској „изведби“. Прва Србија и високи клер СПЦ-а доживљавају полуције управо на визију Србије према том обрасцу у православној „изведби“ који је Српска већ добрано реализовала.

Ни ово није без дубљег утемељења. На револуционарни налог  министарства образовања (министар Светозар Прибићевић) тек створене државе да школа „развија свест у духу народног јединства и верске трпељивости“ и да уведе обавезно школовање у државним школама јединственог наставног програма жестоко је реаговала Католичка црква, персонално руковођена личностима које су до јуче анатемисали српску војску и државу и благосиљали злочине Аустро Угарске војске. Отворено и експлицитно против „верске сношљивости“ и трпељивости. СПЦ се прикључила …  „својој“ држави ??? Већ 1919. основан је перманентни одбор православних и католичких катехета са задатком да синхоронизовано раде против „некршћанског материјалног смјера модерне културе… догмати и друге посебности обију цркава не смију сметати у заједничкој борби против антикриста..заједнички непријатељ треба да нас споји у заједничку војску … борити се с Кристом против антикриста у школи„. Иначе, Прибићевић је само образовни систем, већ постојећи у краљевини Србији, на који клер СПЦ-а „није имао замјерки“ пре удруженија са католичком  браћом,  проширио на новослобођене територије.

Коштуница је уставно прокламовао двогубу заједницу „спољашњу државу“ срБског (православног) народа и „унутрашњу државу“ (у држави) „свих грађана Србије„. По узору на можда баш Израел, Ламбросов  идеал  – клерикалну  државу у којој је уставно нормиран „јеврејски карактер земље“ уствари припадност јудаистичкој религији, а не-јудаисти живе у „унутрашњој држави“ свог „цивилног друштва“  гета Западне обале препуштени имамима и другим екстремистима, након што им је држава љубазно избомбардовала чак и школе под заштитом УН.

Друга Србија машта само о „цивилном друштву“ – низа атомизираних микрозаједница и „еврорегиона“ без државе. Појам „цивилно друштво“ уведен је још крајем 19. века низом папских енциклика. „Ишло се за тим да се у држави која се ослобађа апсолутистичке власти и феудалних традиција, преко целог система братовштина, конгрегација, друштава, спортских слетова, верских школа, штампе, књижевности …створи „унутрашња католичка држава[v]„.

Лицемерно је замерати екстремним исламским мулама што су преузели готов систем и давно разрађене методе – и то баш оних који се као згражавају и који исте принципе горљиво и даље „имплементирају“ и у нашем дворишту, и синхронизовано са њима раде на уништавању либералних држава и начела.
Сећам се како сам, гледајући један  документарац о младим „аријевским“ холанђанкама које масовно прелазе на ислам, био згрожен што оно што се десило либералним амстердамским родитељима са властитом ћерком, може хипотетички и мени да се деси. Кад су се светла у Рексу упалила након пројекције и на светлост неона бљеснуле све варварске алке у пробушеним носевима и уснама присутних девојчица, схватих да је исламизација само реакција на други, можда још гори екстремизам. Најупечатљивија сцена у том филму је кад се иначе веома интелигентне и духовите поисламљене холанђанке на својој „женској журци“ у буркама спрдају са потрошачким и естрадним навикама својих вршњакиња. Конзумеризам уместо просветитељства. А муслимани криви!
Лицемерно је кад гласачи србијанске владајуће коалиције која је била практично у предизборној коалицији са једним од најекстремнијих муфтија Европе, који пак претходно беше у коалицији са Ботином странком, „симболично иронично“ баш оном коју је основао тај Прибићевић, борац против клерикализма у краљевини, ишта  замерају француским Арапима.

Французи су реаговали баш како треба – у одбрану начела слободе говора и либерализма, а не „у напад“ на (ино)верце, захтевајући законом  дефинисану државну силу за коју плаћају порезе (полиција је већ нашла и ухапсила једног терористу). Просвећено и без хистерије су упозорили своју власт да не чине оно што су учиниле САД и Велика Британија сличним поводима.  Иначе Француска је последња европска земља у којој озбиљне књиге још увек имају респектабилне тираже. У којој људи још читају књиге.

Они још имају  државу и још се држе код нас заборављених  начела. Ми немамо ништа од тога, бушни смо ко сир. Тачна дијагноза је почетак лечења. Новокомпоноване варијанте старих екстремизама  могу само да штете, „ка и вазда„.
Ми смо окружени спавачима неког новог ИСИЛ-а, а огрезли у отровној идеологији Хантингтоновог „рата цивилизација„. Ненаучној идеолошкој будалаштини, јасно је сваком ко је икада упознао живог Арапина, Индуса или бар Санџаклију. Само нам фали још једна будала која уместо руских или америчких  нашим главама и телима води и израелске ратове.

[i] http://sh.wikipedia.org/wiki/Hipokrizija

[ii] https://alexandarlambros.wordpress.com/2015/01/08/strah/

[iii]Становници Израела не могу да се региструју као Израелци, јер би то могло имати посљедице по јеврејски карактер земље, стоји у документима израелског Врховног суда…http://branali.blogspot.com/2014/08/e.html

[iv] Др Андрија Живковић Католичка просвјета, Осијек 1924.

[v] Љубодраг Димић „Културни бој Римокатоличке цркве и државе“

Advertisements

8 mišljenja na „Бранимир Марковић: Исламохипокризија

  1. Клер СПЦ „није имао замјерки“ пре удруженија. Догмати и друге посебности обију цркава не смију сметати у борби, за ј е д н и ч к о ј, у д р у ж е н и, против антихриста, Кристом против антихриста ( а нико ту није удружен изистински—свака је ту вашка обашка). Шта је сатани прва реч на огавном језику? Политике—разне, смештене( нису имуни никада нити ће, Клер 1, 2, 3,….) у малим мајмунским мозговима, много, много човеколиких. Књиге се још издају читају—добро.Између осталих и „ми и Алжир—своједобно“ ?У овом хаосу,нељудским будалаштинама,унеређењу вековном,крај се наслућује, какав год.
    Бели голуб чека своје место из душа племенитих, сачуваних , да поново веже недељиво; дух и душу под жарком зраком Створитеља.Човеку предстоји да се очовечи.

    Sviđa mi se

      • Па добро, сигуран сам да си упознао нешто муслимана у животу. Да ли мислиш да сви они деле ове ставове тј. да су спремни одмах да убију ако им неко увреди пророка?

        Из мог искуства, већина сматра такве ликове будалама, баш као и ја.

        Sviđa mi se

      • „…већина сматра такве ликове будалама, баш као и ја.“
        Супер, реци то рођацима побијених Француза или Јевреја

        Sviđa mi se

      • зашто овај није у затвору осуђен у рутинском поступку, а мени извршитељи у експресном анонимном (нисам ни знао да с води) судском поступку отели за рачуне које сам платио и имам сачуване рачуне? мислим да борба против исламизма у Србији почиње овим питањем

        Sviđa mi se

      • „зашто овај није у затвору осуђен у рутинском поступку, “
        Рекла ти је повереница за равноправност: Дискриминација је ако се према неједнакима понашаш једнако…
        „Овај“ се изборио за право да се третира као „неједнак“, а србијански
        мејнстрим и даље одбија да извади главу из сопственог дупета и погледа око себе.

        Sviđa mi se

      • Да, рекао бих им то беж икакве гриже савести, а мислим да и међу њима људи који су итекако свесно тога.

        Баш као што се надам да су родитељи ови деце свесни да ни ми „бели хришћани“ нисмо сви исти.

        Sviđa mi se

Ако мене питате...

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s